Masca de par preferata

Revin astazi cu un articol in care vreau sa va scriu despre masca de par preferata. O folosesc de ani de zile si mereu m-a multumit cu rezultatele pe care le ofera.

img_0794
Pentru o singura utilizare avem nevoie de:
1 avocado bine copt
1 galbenus ou
1 lingura miere
50 ml lapte
3 linguri ulei ricin
3 linguri ulei de cocos
1 lingura ulei migdale dulci
1 lingura ulei jojoba
1/2 lingurita vitamina E

Aveti grija ca uleiurile sa fie presate la rece!

Toate aceste ingrediente le pun in blender pentru un minut. La final, va rezulta o pasta pe care o aplic atat la radacina cat si pe lungimea parului. Imi acopar parul cu folie alimentara si o las asa minim 2 ore. Dar, de cele mai multe ori, prefer sa o las peste noapte.

img_0802In urma utilizarii ei, parul devine matasos, stralucitor si hidratat. Folosita pe termen lung, ajuta la regenerarea parului.

img_9420

Sper sa va fie de folos si ajutor.

8 gânduri despre „Masca de par preferata

  1. Am folosit si eu diferite masti, unele cu rezultate bune, altele mai putin, dar, niciodata toate aceste produse intr-o sigura masca…..spune-mi, te rog, la ce interval de timp o folosesti….Multumesc mult pentru articol, este interesant si util, scrii foarte frumos, am citit tot ce ai postat, draga DOAMNA T, te urmaresc cu placere…in dorul emisiunii, pe care am urmarit-o, doar pentru fam. TURCUMAN….SA FITI FERICITI…..SARBATORI CU BINE SI CU SANATATE….

    Apreciază

      1. Multumesc mult pentru raspuns….sunt suceveanca, daca as fi citit mesajul din timp, veneam cu cel mai mare drag la Botosani…..timpul nu-i pierdut….cu siguranta veti mai veni…..m-am bucurat alaturi de voi, de parintii si rudele voastre, doar vazand cateva poze ….Luni dimineata, am mers la cumparaturi la Mall-ul din Suceava si ma gandeam….poate…poate….Sa traiti din plin, frumusetea si magia sarbatorilor petrecute impreuna, in libertate…

        Apreciază

  2. Buna Adriana ♡ Stiu ca primesti foarte multe sugestii legat de subiectele pe care sa le abordezi in videoclipurile si articolele tale. Mi-as dorii foarte mult ( dar nu stiu daca se poate ) ca in viitorul videoclip sa ne dezvalui opiniile tale legat de obiectele pe care le-ai cumparat de-a lungul timpului si apoi ai regretat alegerea facuta.Dar si despre lucrurile in care consideri tu ca merita „sa investesti ” sau sa nu investesti. Eu cam la sfarsitul fiecarui an ajung la concluzia ca unele lucrusoare nu trebuia sa le cumpar pentru ca nu mi-au fost de nici un folos si nici nu le-am purtat … Unele pur si simplu nu imi mai placeau deloc cand ajungeam acasa si ma intrebam de ce le-am luat 🙂 De aceea parerea ta despre tot ce tine de cumparaturi cu rost sau fara rost ar conta mult pentru mine. De la ce nu te abtii si pe ce eviti sa iti cheltui banutii ? Sper ca intrebarea mea nu e prea….. personala 🙂 Punctul tau de vedere ar fii cu siguranta interesant … Va urez toate cele bune si va imbratisez cu mult drag copii frumosi si tare bine crescuti ! Pupici cu sclipiciiiiiiiiiiiii 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu