Vreți să-mi vedeți rochia de mireasă?

152-31_0036Stiți că mi-am dorit o rochie de mireasă simplă. Dar știți cât de complicat este să o găsești? Am tot umblat și consultat diverse cataloage, până într-un final când, la recomandarea celor de la AN-CA EVENTS, am ajuns în locul potrivit. La Creal Design.

Când am pătruns în universul lor, mi-am dat seama că, în general, femeile chiar iubesc rochiile de mireasă. Altfel, nu cred că ar mai exista astfel de locuri, precum acesta, care să cuprindă sute de creații. Și, ce credeți? După ce am ajuns aici, m-am hotărât ca, totuși, în biserică sa port o rochie albă. Bine, ivoire. Am probat diverse modele, nu am fost pe deplin mulțumită de niciunul dintre ele, doar că cea care are drept ocupație sa ”fericească” miresele și anume,  Crenguța Niscoveanu, mi-a explicat faptul că e suficient să combin elementele mai multor rochii, iar ei se vor ocupa să o construiască pe cea pe care mi-o doresc. Astfel că, am ajuns să aleg corsetul unei rochii, dantela alteia… și, bineînțeles, fusta unui alt model. Și-am obținut un rezultat mai mult decât încântător pentru mine.

Și-acum haideți să va lămuresc la ceea ce mă refer în titlu. În week-end-ul acesta, 28-30 octombrie, la Palatul Parlamentului se desfășoară cel mai important târg de nunți, Mariage Fest. Sâmbătă, 29 octombrie, ne vom afla și noi acolo. Eu voi fi la standul Creal Design, unde voi reprezenta și purta una dintre creațiile lor. De asemenea, la târg voi purta și un buchet de mireasa ce poartă semnătura fetelor mele preferate de la AN-CA EVENTS. Tot aici, vor fi prezenți si cei de la AGO VISION, partenerii care se vor ocupa de tot ce însemnă partea foto și video de la nunta noastră. Facem un fel de ”probă”, pentru a le explica unghiul meu favorit pentru poze. Glumăăă!

Valentin va fi și el prezent, cu aparatul foto-n mână pentru a vă arăta vouă, celor care nu puteți ajunge la eveniment, ceea ce se întâmplă la… palat!

Ah, și vă aștept acolo nu doar pentru a ne cunoaște; dacă și voi vă pregătiți de nuntă, aveți un motiv în plus pentru a veni cu cea mai mare încredere. La Creal Design veți găsi reduceri de preț la sute de modele de rochii de mireasă.

Așadar, ne vom cunoaște în  week-end-ul acesta?

3 gânduri despre „Vreți să-mi vedeți rochia de mireasă?

  1. SUNT CONVINSA, DRAGA, DOAMNA T, CA, ATI FACUT CEA MAI BUNA ALEGERE …..NU MA INDOIESC O CLIPA, DE GUSTURILE VOASTRE, RAFINATE …..VEI REPREZENTA SI VEI PURTA, CU SIGURANTA, CU MULT SUCCES, ORICE ROCHIE DE MIREASA, PLUS BUCHETUL ALES…….DOMNUL T, ISI VA INDEPLINI, CU MULT DRAG, ROLUL PE CARE IL VA AVEA…..SUNTEM TARE CURIOSI…..DUMNEZEU SA VA AJUTE, IN TOT CE VISATI, SA VI SE INTAMPLE…..ASTEPT, CU NERABDARE….VESTILE…MULTUMESC…..

    Apreciază

Lasă un comentariu